kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Valborg är här!

Publicerad 2012-04-30 20:52:53 i Allmänt,

Vilket fint namn det är - Valborg. Hade vi fått en dotter till så kanske...

Här blev ingen brasa i hagen ikväll, det hanns inte med. Brasveden och kvistarna är ju kvar ändå så det får bli en majeld istället. 

Har fortfarande sjukstuga och nu har bacillen satt sitt grepp om barn nr 3. Tycker alltid det är lika trist när barnen är sjuka och önskar att man kunde göra mer för dem. Jag hoppas att bacillerna ger sig av fort och aldrig mer kommer tillbaka!






Trevlig valborg!

/ Ann-Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela