kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Paus

Publicerad 2012-07-26 11:54:34 i Allmänt,

Nu blir det paus en stund. Ska bli skönt att bara vara, andas, ha kul, ha lugnt.. eller inte. Vi får se.
 
Häromdagen var det hälsomässa i byn och jag passade på att få både massage och ansiktsbehandling. Underbart!!
Dessutom hade jag med de tre yngsta (11,7 och 5 år) när jag fick ansiktsbehandling och det gick strålande!! Jag är mycket stolt över alla mina ungar :o) Hade inte kunnat gjort mycket där jag låg insvept i en grön filt med bomullstussar på ögonen, som en jättestor fjärilslarv eller nåt :o)
 
SOL hade vi dessutom igår och som vi njöt! Barnen badade i poolen länge och väl, vi åt luinch utomhus och bara lapade sol, sol, sol :o)
 
Ha det gott!
 
/ Ann-Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela