kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Intervaller med FLÅS!

Publicerad 2013-04-26 23:23:11 i Allmänt,

 
Blev det intervaller idag. Körde 30 sek max och30 sek vila x 10. Herregud!! 
Tur att jag hade coachen med mig..... Då kunde jag ju inte gärna sluta heller ;-)
 
Bästa coachen:
 
Coachen fotade mig EFTER passet - PUH!
 
 
Lyckades ändå jogga hem, härligt! Blev kurragömma med :-)Lukas medan jag stretchade och han lurade mig rejält när han klättrade upp i ett träd och gömde sig..... ha ha! 
 
Tacomiddag, djurfix, film och godis + dagens omgång plankor. Nu är jag nöjd och kommer att sova gudomligt :)
 
Ha det gott!
/ Ann-Mari

Kommentarer

Postat av: Bara Anna

Publicerad 2013-04-27 15:40:55

Snygg 4-barnmorsa! Duktig du är som får till dina träningspass.
Hoppas din lördag är precis så som du önskar.
Kram

Svar: Tack! ;o)Intervaller är det värsta jag vet, jag MÅSTE tvinga mig själv ur bekvämlighetsbubblan och liiiida. Men det är otroligt skönt efteråt och det TAR och GER :o)
4-barnsmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela