kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Även en evighet kan ha ett slut....

Publicerad 2014-03-27 20:45:36 i Allmänt,

Så var väntan över för denna gång. Maken, pappan och hussen är hemma igen till allas stora lycka.
 
Barnen fick som de ville och pappa kom hem först idag (han landade igår) och hämtade dem på skolan. Underbart! Solen sken och alla var glada, barnens ögon tindrade ikapp med det färgglada amerikanska godiset och överlyckliga över de kläder pappa hade med sig till dem. Mest av allt var alla glada över att få kramas igen... vara nära och känna att vi är en hel familj igen. Saknad borta, nu bara glädje och kärlek.
 
 
Efter middagen firades glädjestunden högtidligt med en praktfull avramlingstårta! Sagas egen kreation :)
 
Inspektion av godishögen gjordes såklart med glada tillrop. Snacka om att vi kommer att bli sockertoppade framöver. Tur att det räcker länge... åtminstone det mesta... alltså den här godingen här nedanför.... nej, här kan jag inte garantera hyllvärmare. Den är MIN... my precious! ♥
 
 
Nu tar tröttheten över och jag ska slå mig ner i soffan en stund tillsammans med maken och storkillarna. Myyyyser.
 
 
Ha det gott!
/Ann-Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela