kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Nya bloggar...

Publicerad 2012-12-30 09:52:20 i Allmänt,

Ibland letar jag efter nya bloggar när jag känner att jag vill läsa något nytt, "lära känna" nya formuleringar, idéer och ideologier. Kan hitta de mest oväntade och inspirerande liksom de jag totalt tar avstånd ifrån. Internet känns större och mer outforskat, mer ändlöst än universum.
 
Idag hittade jag Lady Dhamer. Ny för mig. Rätt skön. Rätt för mig just nu. Rekommenderas om man inte gillar det slätstrukna, det som är pk och det som alltid följer normen.
 
Ibland känner jag att jag behöver dessa personer, bloggar, böcker, reportage osv för att stärka delar av mig själv som slumrar till, så att de vaknar, så att jag känner att jag finns och att jag har en åsikt! Så lätt att bara gå ner sig i vardagen och glömma världen - om man vill. Idag känner jag INTE för det. Idag läser jag Lady Dhamer... och förhoppningsvis länge framöver.
 
Jobbar extra och har lite tråkigt. Hemma väntar förberedelser inför nyåret men jag tar en paus på jobbet istället. Kommer hem om några timmar. Nice! Trött... men nice! :o)
 
HÄR finns ladyn!
 
Ger Er denna bild, något att längta efter!
 
 
Idag är det tö. Flera grader varmt och alla snögubbarna har smält... Nåja, tur att jag hann föreviga dem på bild. Bevis kommer ;P
 
Ha det gott!
/ Ann-Mari

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela