kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Äntligen!

Publicerad 2013-03-28 07:23:56 i Allmänt,

Nu åker vi... är ni med?
 

Här är din bokningsbekräftelse på resa till Blåkulla 130328

Torsdag kl. 21.35
Flight nr: 666
Kvast : 15
Från: Valfri ort i Sverige

Trevlig resa!

Vi ses väl där ?? :P

 

 

Jag ger upp över påsk men sen kör jag på Olgas jeansutmaning. Är du med där också?

Läs om den HÄR.

Jag är egentligen inte missnöjd med min kropp just nu men däremot känner jag mig slapp och "omusklad". Jag vill tillbaka till min regelbundna träning som går på rutin. Att bara göra, kämpa, njuta och svettas och framförallt - känna glädjen efteråt! En utmaning kan vara en god start! :o)

Ha det gott denna skärtorsdag!!

/ Ann-Mari

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela