kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Meddelanden från andevärlden...

Publicerad 2014-11-17 06:33:54 i Allmänt,

Tror ni på andevärlden?
 
Jag har lärt mig successivt genom livet och tror men kan ändå ha spärrar ibland. Faktiskt mer spärrar än icketro.
 
Mitt möte med mediumet denna gång blev minst sagt omvälvande.
 
Som Ni som läser kanske vet har många av de "mina" passerat över och både mamma och pappa finns där nu. Förra gången jag besökte mediumet kom både pappa och mamma med många stöttande ord. Även denna gång kom de och jag fick så många svar på mina frågor.
 
Jag pratar ganska ofta med dem när jag upplever något jag vill dela med dem, eller bara fråga om råd... Har känt att de finns där men inte sett något "konkret". Bara en känsla, det räcker.
 
Utan att bli för personlig kan jag iallafall avslöja att alla de frågor jag ställt till dem på sistone fick ett svar och jag fick en god puff i ryggen. Det blev mycket om min personliga utveckling, om mina rädslor och blockeringar men också en och annan hälsning från de som passerat och även från någon som jag upplevt som ande men inte känner, oväntat och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska ta det än. Att få veta att något man misstänkt finns där faktiskt finns och hälsar till en... en helt klart ny upplevelse!
 
Så, jag har fått många svar och många fina, kärleksfulla puffar i ryggen. Även om framtiden kan bli snärjig så ser den ljus ut och det känns ju skönt. Min idé tar form och kring den fanns bara positiva vibbar, kör på alltså men bestämd dig!! Japp... där är det igen alltså - bli mer bestämd och fatta beslut!
 
Tar lite tid att smälta allt detta men jag har en skön känsla i kroppen, ungefär lika delar fladdrande fjärilar som lugn bomull. Tror att jag kommer att gilla det.
 
Väggtext - Lyckans fjäril
 
Ha det gott!
/Ann-Mari

Kommentarer

Postat av: bara anna

Publicerad 2014-11-17 14:01:07

Ja jag tror på andevärlden. Det är så häftigt att få vara med om! Jag har bara gått en gång till ett medium än så länge och det var nog bland det bästa jag gjort.
Så roligt att du fick en sådan positiv upplevelse och många puffar i ryggen. Ni vet du vad det är som gäller - full fart framåt.

Kram

Svar: Visst är det! Mycket är ju väldigt, väldigt personligt och jag funderar ibland på hur mycket som skulle kunna tolkas annorlunda men det spelar egentligen ingen roll för när jag är där (och efteråt) så vet jag alltid i hjärtat hur jag ska tolka det.
Kram!

4-barnsmorsan

Postat av: Anki

Publicerad 2014-11-17 15:21:21

Vilken häftig känsla det måste varit. Skönt att få svar på frågor man har.
Kram

Svar: Ja, rätt coolt faktiskt! Lugn och skön känsla.
Kram!
4-barnsmorsan

Postat av: elisabeth

Publicerad 2014-11-18 12:03:47

Wow !!

undra om jag skulle våga träffa ett medium ? Kanske lite intressant också.

kram

Svar: Visst vågar du Elisabeth! Frågar du runt lite så är det alltid någon som vet någon som de kan rekommendera. Så började det för mig. Vissa är klockrent bra och andra får man inte lika mycket av men det börjar i hjärtat. Att vara öppen för det man inte alltid kan se och låta det man behöver komma till sig.
Testa om det känns bra för dig!

Kul att du kommer hit ibland. Tänker på dig.

Kram!
4-barnsmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela