kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Härligt solig dag!

Publicerad 2015-01-25 21:00:21 i Allmänt,

Idag har vi varit ute och njutit av vädret. Grillat korv och marshmallows tillsammans med kaffe och varm choklad. Vilken härlig dag!
 
Har inte så mycket att tillägga just nu mer än att vi har fullt upp, förkylningen håller i sig och att det rullar på.
 
 
Jag sprang fram en bit för att kunna ta bilden men getterna är ju väldigt sugna på att vara där jag är... syns det att de får kämpa lite för att hålla dem... ha ha, härliga killar - allihop!
 
Vi har fått en hel del snö nu och det känns faktiskt helt ok, vitt och rent och barnen har hur kul som  helst!
 
Imorgon är det jobbardag + att två av hästarna ska till tandläkaren för kontroll och på kvällen ska jag förmodligen till föreläsning om företagande.
 
Ha det gott!
/Ann-Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela