kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Kan man låta bli att bara älska...

Publicerad 2015-07-09 06:45:29 i Allmänt,

...Nanne Grönvall? Jag gillar verkligen hennes texter som har ett djup som inte många andra har. Budskap, egna erfarenheter, starka känslor, hopp i mörkret, glädje och eufori. TACK för att du finns Nanne!! Näst sista dagen på jobbet innan avslut och semester. Det börjar kännas nu. Längtan efter semester blandas med vemod och lite sorg samtidigt som en förväntan över det nya jobbet bubblar upp och fyller mig med en riktigt härlig känsla. Tillit till att allt löser sig knackar på och tacksamheten vet inga gränser. ♥ Ha det gott! /Ann-Mari

Kommentarer

Postat av: bara anna

Publicerad 2015-07-09 09:14:25

Härligt!

Svar: =)
Kram
4-barnsmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela