kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Peace of mind

Publicerad 2015-07-08 06:43:37 i Allmänt,

Idag regnar det. Vattnet ger växterna det de behöver just nu, svampen börjar titta upp i skogen, bären mognar och livet känns rätt ok faktiskt. Jag övar på mina tankar och att hålla min energi uppe, låta saker ta sin tid och att släppa sånt jag inte kan göra något åt. En utmaning i sig men vad vore livet utan utmaningar? Delar med mig visdomsorden från en nybliven 80-åring, en som vet vad han talar om och jag säger bara: Namaste! Ha det gott! /Ann-Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela