kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Veckan fortsätter

Publicerad 2015-07-23 13:02:06 i Allmänt,

Igår hade vi riktigt många besökare på gården som klappade djur och fikade i äppelträdens skugga. Jättekul! Får alltid så bra energi av sånt. Just nu vill jag mest bara sitta i gungstolen och läsa men jag har en ridtur inbokad med två barn klockan två så det är bara att köra på. Blir nog bra det med. Försöker att mentalt hinna ikapp lite nu och vila. Sov lite längre än vanligt imorse och nu blir det en kopp te på farstubron medan solen tittar fram. Bäst att passa på.
Såna här har vi massor, hoppas hinna plocka när regnet lugnar sig. Ha det gott! /Ann-Mari

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2015-07-23 13:06:21

fin blogg!

Svar: Tusen tack, välkommen hit!
Ha det gott!
4-barnsmorsan

Postat av: JOSEFINE

Publicerad 2015-07-23 13:23:45

Mums, vad gott med blåbär!

Svar: Ja, det är härligt och här växer det precis runt knuten. Känner mig rik!
Ha det gott!
4-barnsmorsan

Postat av: Anki

Publicerad 2015-07-23 22:24:59

Var noga med att ge dig tid till vila. Åh vad gott med blåbär!
Kram

Svar: Jag lär mig, lär mig också mer och mer att vila i det jag är.. men det är svårt.
Kram!
4-barnsmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela