kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Är det stjärnorna som styr?

Publicerad 2015-03-16 07:00:22 i Allmänt,

Idag väljer jag att låta någon annan tala. Jag har liksom inget mer att tillägga.
 
Det Helena i "Helenas Horoskop" skrev om i fredags är så på pricken i mitt liv just nu att jag knappt finner ord själv. Kunde inte sagt det bättre själv alltså. Så jag länkar till hennes fredagsinlägg och gillar du henne så fortsätt följ, hon skriver väldigt intressanta inlägg baserade på astrologi men även mycket annat som är så gott att höra.
 
Imorgon kommer en liten redogörelse för min helg, den blev riktigt, riktigt bra! 
 
 
HÄR kan Ni läsa Helenas inlägg!
 
 
 
 
 
Ha det gott!
/Ann-Mari

Kommentarer

Postat av: bara anna

Publicerad 2015-03-16 09:08:18

Första gången jag läser på hennes blogg, hon skriver mycket bra och tänkvärt.

Hoppas det klarnar för dig, det tar mycket energi sånt där funderande och grubblande eller hur? Är ni på väg åt samma håll, du och mannen, eller vad vill han?

Kram!

Svar: Hon skriver jättebra! Har även förbeställt hennes bok, ska bli spännande!
Här är allt lite hit och dit än så länge. Ingen riktig riktning alls faktiskt, från något håll förutom att vi vill uppåt båda två. Har varit lite för lågt lite för länge nu.....

Kram!
4-barnsmorsan

Postat av: elisabeth

Publicerad 2015-03-16 10:10:35

Tack för ditt fina tips - Helenas Blogg
även jag kan ha nytta av att läsa där.. jag är ju en liten funderare jag också. Mår bättre men ändå ibland kan jag komma på mig själv att fundera lite för mycket.. Go with the flow, brukar min man säga att jag skall göra .. och just nu är det så.. härlig känsla..

kram

Svar: Ja, hon skriver bra!
Ja, det är ju de där tankarna.... Vi behöver inse att vi inte är våra tankar och att tankarna går att förändra.

Helt rätt, go with the flow och ett tillägg.... you are the flow!

Kram!
4-barnsmorsan

Postat av: Anki

Publicerad 2015-03-16 16:14:45

Kloka ord! Oavsett hur man väljer att leva livet måste man vara sann mot sig själv. Utan glädje inget liv! Kommer titta in och läsa hennes horoskop igen!
Ha en härlig dag!
Kram

Svar: Gör så, hon skriver bra.
Kram!!

4-barnsmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela