kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Böcker, böcker, böcker.....

Publicerad 2015-03-30 12:47:22 i Allmänt,

Åh, vad jag ibland önskar att jag hade tid att bara ligga på soffan och riktigt plöja mig igenom alla böcker jag har som ligger olästa, halvlästa eller bara lite tittade på. SOM jag längtar efter dem, att få öppna ett helt nytt omslag och läsa de första raderna. Det är ju en så helt underbar känsla!
 
Nu vill jag iallafall tipsa om en bok som jag bara hunnit en liten bit in i men som jag tycker verkar riktigt lovande.
 
Jag har ju tidigare tipsat om bloggen Helenas Horoskop som jag tycker är riktigt bra och vill nu också slå ett slag för hennes bok Happytown.
 
Eftersom blogg bråkar med bilder idag så får det bli via länk, HÄR hittar ni den bland annat.
 
Här tar hon upp både självhjälp, himlar, planeter och mycket mer. Happy läsning!!
 
I helgen var vi bjudna till 40-års fest. Så härligt! Någon frågade när vi var iväg utan barn sist och vi kom inte ens ihåg det.. men visst händer det ibland. Sällan däremot. Inget jag riktigt sörjer men det vore skoj att komma iväg på lite fler resor och lite fler sociala tillställningar, det kan jag glatt erkänna.
 
Skönt att få träffa nya ansikten, prata, skratta, äta god mat och bara vara ett tag.
 
 
Ha det gott!
/Ann-Mari
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela