kyrkstigen

En blogg om mitt liv som 4-barnsmorsa i en liten by i Dalarna.....

Bloggstiltje

Publicerad 2015-05-21 21:22:20 i Allmänt,

Här hander inte mycket just nu känner jag. Lite trist men jag har inte riktigt den tiden just nu. Det är massor att göra och jag springer än hit och än dit. Oftast känns det ok men just ikväll mår jag inte riktigt på topp iallafall och då känns ju allt trist. Huvudvärk och bara blääää.
 
Så nu är det lite vikning av tvätt och sen hopp i säng.
 
Här kommer veckans trädgårdstips: Om ni tycker det är krångligt att klippa gräset under studsmattan - skaffa en liten minishetlandsponny! Pinglan hittade en eget litet paradis på gräsmattan. Toppen!!
 
 
 
Ha det gott!
/Ann-Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

4-barnsmorsan

Bloggande, arbetande, funderande, njutande 4-barnsmorsa i en by i Dalarna. Skriver om livet jag lever, dagarna som går och saker som berikar min tillvaro. Blandar yta med djup, funderingar, iakttagelser och insikter går hand i hand med vardagslivet och allt det där som "bara händer" i vardagen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela